Redacția BAStv își extinde echipa și invită noi angajați: jurnalist pentru site, prezentator de știri și emisiuni la radio, coordonator al redacției de tineret și manager de vânzări.
Pentru a deveni membru al echipei noastre prietenoase și profesioniste, este necesar, în primul rând, să doriți să lucrați în domeniul mass-media, să fiți responsabil, creativ, cult și să iubiți să învățați lucruri noi și interesante. Cu toate celelalte vă vom ajuta noi. Educația și experiența de muncă sunt binevenite, dar nu obligatorii. Sunt posibile angajarea cu normă parțială și un regim combinat de muncă – la birou și de la distanță.
Așadar, ce așteptăm de la dvs. și ce vă putem oferi?
Jurnalist pentru site
Ce trebuie să știe și să poată face:
– să poată exprima corect și clar gândurile sale și să scrie în limba română;
– să înțeleagă limba rusă;
– să fie la curent cu evenimentele actuale din raion, țară și din lume;
– să fie poată folosi încrezător PC-ul;
– să fie interesat de tot ce se întâmplă în jur și să nu ezite să pună întrebări;
– să știe și să iubească să comunice cu oamenii.
Prezentator de știri și emisiuni la radio
Ce trebuie să știe și să poată face:
– să poată exprima corect și clar gândurile sale în limba română;
– să înțeleagă limba rusă;
– să aibă o voce plăcută și o dicție bună;
– să fie la curent cu evenimentele actuale din raion, țară și din lume;
– să aibă abilități bune de lucru la calculator;
– să știe să comunice cu oamenii.
Coordonator al redacției de tineret BAStv
Ce trebuie să știe și să poată face:
– să știe și să iubească să comunice cu adolescenții;
– să cunoască limbile română și rusă;
– să poată exprima corect și clar gândurile sale, atât în scris, cât și verbal;
– să fie la curent cu tendințele din rețelele de socializare: Instagram, TikTok, Facebook, Telegram;
– să fie poată folosi încrezător PC-ul;
Manager de vânzări
Ce trebuie să știe și să poată face:
– să aibă cunoștințe de marketing și publicitate în mass-media și în mediul online;
– să cunoască limbile rusă și română cel puțin la nivel de comunicare;
– să fie activ, comunicativ și curios.
Ce oferim angajaților:
– angajare oficială;
– salariu decent, cu perspective de creștere;
– formare profesională la locul de muncă;
– condiții bune de muncă la birou;
– posibilitatea de a lucra de la distanță;
– program de lucru flexibil;
– un climat psihologic bun în colectiv;
– traininguri, instruiri de la experți naționali și internaționali, atât în Moldova, cât și în afara ei.
Dacă oferta noastră vă interesează, trimiteți CV-ul dvs. la adresa [email protected]. Ne puteți contacta, de asemenea, printr-un mesaj pe pagina BAStv pe rețelele de socializare sau la numărul de telefon: 067428515 (în timpul orelor de lucru).
Abonați-vă la noi pe rețele sociale: Telegram, YouTube, Facebook și Instagram. Aici publicăm știri pe scurt!