Kaufland Moldova continuă eforturile de susținere a autorităților în lupta cu pandemia. În parteneriat cu Primăria Municipiului Chișinău, Kaufland lansează o nouă inițiativă de promovare a imunizării împotriva COVID-19. Campania de vaccinare – „Un gest mic cu impact mare” se va desfășura timp de două weekenduri, în parcările magazinelor Kaufland din Chișinău.
Autobuzul de vaccinare va staționa în parcările magazinelor Kaufland, conform următorului orar:
- 25-26 septembrie – magazinul Kaufland Botanica (strada Decebal 99/2)
- 2-3 octombrie – magazinul Kaufland Ciocana (strada Mircea cel Batran 25/1)
Punctele de vaccinare vor activa în intervalul orelor 10:00- 18:00, fără programare prealabilă, doar cu prezentarea buletinului de identitate. La dispoziția doritorilor vor fi puse următoarele vaccinuri: Pfizer și Janssen (Johnson & Johnson).
„Vaccinarea este un instrument eficient de luptă cu pandemia și urmările pe care le are pentru viața și sănătatea oamenilor. Noi toți ne dorim ca viața să revină la normal, să trăim ca înainte. Pentru asta trebuie să dăm dovadă de responsabilitate și empatie. Prin intermediul acestei campanii vrem să le mulțumim oamenilor care fac un gest mic, dar care are un impact major pentru ei și pentru toți cei din jur. Împreună, prin implicare, putem trece peste orice greutăți”, a menționat Cristina Aramă, PR manager Kaufland Moldova.
În semn de mulțumire pentru că au ales să se protejeze pe ei și pe cei dragi, Kaufland Moldova a decis să le ofere tuturor celor care se vor imuniza în cadrul campaniei un voucher de 20% reducere la coșul de cumpărături și un suc sau snack la casele de marcat. Voucherul poate fi folosit doar în ziua vaccinării, în magazinul indicat în program.
„Este o acțiune de solidaritate și cooperare, prin intermediul căreia companiile private se alătură demersului autorităților privind încurajea vaccinării în rândul populației. Prin intermediul acestei campanii ne dorim să venim atât în sprijinul persoanelor vârstnice, care nu se pot deplasa la distanțe lungi pentru a se vaccina, cât și în sprijinul altor categorii de persoane care, din diverse motive, au dificultăți să ajungă la un centru de vaccinare“, a menționat Doamna Angela Cutasevici, Viceprimarul Municipiului Chișinău.
Vaccinarea împotriva COVID-19 este importantă, pentru că poate reduce riscul de îmbolnăvire și de dezvoltare a unei forme severe de boală. Conform celor mai recente date, în Republica Moldova au fost administrate până în prezent 1 363 602 doze de vaccin.
În contextul situației epidemiologice, Kaufland Moldova a investit peste 3,6 milioane de lei în acțiuni și campanii de susținere a instituțiilor naționale și municipale, care se află în prima linie de luptă împotriva COVID-19.
Compania a depus toate eforturile pentru a avea un spațiu sigur de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Astfel, în 2020, magazinele Kaufland Moldova au primit certificarea DEKRA, ce confirmă că toate măsurile de siguranță luate împotriva răspândirii COVID-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale.
Magazinele Kaufland Moldova sunt dotate cu porți de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție, igienizarea spațiilor comune e făcută de mai multe ori pe zi, iar angajații au echipamente de protecție de unică folosință și acces la o linie telefonică specială pentru o informare corectă și completă.